18.5.2012

PRKL

Alko ottamaan päähän ihan pirusti. Olen ollut jotenkin räjähdysherkkä tänään muutenkin mutta viimeinen niitti oli lukea eräästä blogista kuinka heidän tulevat hoidot oli sössitty jotenkin aikataulutushässäköillä ja viivyttämällä ja lässyttämällä. Aarrgh. Jumankekka. Kun pariskunta päättää siihenkin hemmetin rumbaan alkaa, niin se ei tule helpolla. Se ei tule helpolla sekään itsensä muuntaminen munarakkulakoneeksi ja hautomisalustaksi. Ja sitten tuollaista...että ei meille nyt sovi kun otamme vain tietyn määrän hoidokkeja tietylle ajalle ja sinä et nyt siihen pääse. Ja sitten toiset lässyttäjät jossain toisessa yhteydesssä surffatessani hönkivät etteivät aio tehdä lapsia kun kengän kokokin kasvaa kaiken muun lisäksi! Anna mun kaikki kestää. Huutaisin ihan perkeleesti jos se jotain helvetti auttaisi. Mä heitän kohta hanskat tiskiin, pitäkää tunkkinne.
Ja sekin mua ärsyttää ettei voi vastata puhelimeen, tai ei voi vastata viesteihin ja muihin kuulumiskyselykontakteihin. Ihmiset mikä hemmetti teitä vaivaa! Oma elämänne siis varmaan, ymmärrän että muutakin tapahtuu kuin vain minä mutta KAMOON! Eikö se olisi jo kohteliastakin, vastata.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos mietteistäsi.